Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 29 april 2013

Tillskott till Bonzos leder

På mässan i fredags hittade jag äntligen ett tillskott för humana pengar till Bonzos leder.
Min veterinär Lisa Liedbeck tyckte att han nog skulle må bra av att få lite tillskott då han inte blir yngre. Dock det hon ville ge skulle kosta mig 1500 kronor i månaden (Synequin). Är säkert ett jättebra preparat men lite väl dyrt tycker jag.

Jag har däremot hittat


Som vid tester visat att hästarna fick 25% bättre rörelser http://www.trikem.nu/trikem2012/action.lasso?-response=produkt.lasso&appid=c&showact=article&act_kat=13&studid=8011&studlink=c8011.lasso. Kommer kosta mig ca 297 kronor i månaden vilket är mkt. mer överkomligt.

För att få maximal effekt kan man även ge Form i 2 veckor tillsammans med Hyaluron 100. Men där blev jag lite snål tills jag hittade det på Ullared där dom hade alla Trikems artiklar (billigare) så där slog jag till på en påse så nu kommer väl snart Bonzo dansa fram ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar