Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 25 april 2013

Tävlingsplanering!

Ulrika och jag pratade lite igår om min tävlingsplanering och lite mer idag på morgonen och min plan fick revideras något. Hade tänkt gå upp till 110 på Henriksdals Tour 2 (9-12 maj) men Ulrika tyckte inte det var en lämplig tävlingsplats att gå upp i klass på då det gärna kan bli större byggt, stora banor, mkt. nerver av att vara där osv.

Så nu ser planen ut såhär istället;

1/5 Henriksdals Tour 1, 1 meter avd B
5/5 Henriksdals Tour 1, 1 meter avd B

Skönt att börja med tävling utan omhoppning och bara försöka få till 2 verkligt bra ridna rundor.

12/5 Malmö Ribersborg, 1 meter & 110

19/5 Trelleborg, 1.05 och 110

Sedan blir det vila & solsäng samt paraplydrinkar i Turkiet och 1 hela vecka för mig att ligga och tänka och sammanfatta hur dom tävlingarna har gått.

Känns som ett väldigt bra upplägg tycker jag och sedan ska jag även försöka få in lite dressyrtävlingar i juni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar