Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 6 april 2013

Corsa ute och upptäcker stora världen!

Eftersom det finns "vård av barn" finns det väl oxå "vård av föl" eller hur??
Min chef är urgullig och tycker det är helt ok att jag är på kontoret på fm och jobbar sedan hemma på em så att jag har koll på Corsa.

Ullis var gullig och tog sig tid igår att komma hit på sin lunch (tack Ullis) så att Hedvig/Corsa kunde komma ut en stund medans jag mockade igenom boxen. Dock upptäckte vi ganska snabbt att hörnan vid gödselstacken var för liten för en buse som Corsa som tog fart och nästan for igenom trådarna in till Ciclonica och Bonzo, puh!

Ute för 1:a gången
Ciclonica får vi nog sluta kalla "lillan" nu
Idag har ju verkligen vädret varit på sitt allra bästa humör och Kalle och jag for ut tidigt och satte en hage till Hedvig och Corsa på mark som var torr och innehöll mkt. sand.
Släppte ut dom 1 timme innan jag skulle till frisören och bli tjusig!
När jag sedan kom hem fick dom vara ute 2 timmar igen och då hade Corsa nog fått tillräckligt för hon somnade som en stock i den trygga boxen när hon kom in :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar