Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 1 april 2013

Hedvig/föl hage förberedd!

Började dagen idag 06.15 efter en natt med måttlig sömn då jag inte kom i ro pga. Hedvig med att köra till Skabersjö där jag skulle hjälpa Emma L.
Alltid så himla kul att träffa henne då det blir mkt. skratt och fnitter :)

Hennes ena häst Hippa Lo -08 e. Hip Hop som hon fött upp själv hade gärna fått komma hem till mitt stall!

När jag kom hem sken solen och efter att ha gjort hela stallet så tog jag stavarna och gick ut och PW. Så himla härligt med sol och värme :))
Kalle hade kommit hem när jag kom hem så vi satte genast igång med att dela upp sommarhagen till 2 hagar så att Hedvig och fölet kan gå själva i början.

Hästarna var med hela tiden och undrade nog när dom kunde få komma ifrån lervällingen in till lite grönare underlag
Min duktiga man som alltid sätter upp staket med perfektion och säkerhet :))

Nu hoppas jag att Hedvig kniper i veckan då Kalle är på tjänsteresa och jag vill nog helst inte stå själv om det tillkommer komplikationer...Har dock redan förvarnat Göran på seminstationen 5 minuter från oss att han kanske får ett samtal mitt i natten i veckan om det händer ngt. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar