Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 31 mars 2013

En heldag med mina pågar!

Idag har jag fått en heldag med mina älsklingspojkar och det händer inte jätteofta då jag är ofta ute på tävlingar och Kalle & Carl Philip har sina projekt uppe på vår gård med hjorthägnet i Bonnaröd.
Dock bestämde vi redan igår kväll att idag skulle vi bara vara tillsammans!

Kalle och jag startade morgonen med att fixa igång kameran i stallet igen och kolla av att den funkar med tv´n så nu är jag redo att börja fölvaka igen :)
Efter det gick vi ut på våran PW runda i solen och njöt!

Började sedan vårat äventyr med att titta på en fin påskpresent som min man funderar på att ge till mig (berättar mer sedan)... och sedan styrde vi bilen till Kåseberga!
Killarna åt god fiskburgare och sill me mos och jag satt och tittade på andra hållet efter att ha ätit en mager sallad hemma till lunch innan vi åkte, hmm....
Köpte dock rökta räkor och aoili i fiskaffären som vi ska ha till förrätt ikväll tillsammans med varmt vitlöksbröd, mums!
Min son och hans miner..

Han kan dock se normal ut på foto oxå

Utsikten var fin även om vintern hänger kvar lite


Körde sedan längst med kusten och njöt av det fina vädret och njöt av att bara vara tillsammans :)

Väl hemma red jag ut en skrittrunda på en häst som ville allt annat än skritta och hoppade 20 meter upp i luften av det han kunde hitta som kunde skrämma honom....
Min plan med Bonzo nu är att rida lite hårdare varannan dag och skritta ut långrunda varannan dag så att han rör sig hela tiden. Hagen är just nu som en hal leråker och hästarna gör inte många knop på dagarna i det underlaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar