Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 23 mars 2013

Mer snö, pojkars lekstuga och en happy Mr B!

Denna vecka har ju varit helt sanslös med snö här ute! Igår när det inte skulle snöa så mkt. kom det olika anfall med kraftig vitt och blåst på den gamla snön så alla vägar fykte igen.  Vid lunch skulle jag och Carl Philip köra ner till byn (2 km) och det var knappt vi kom ner! Tack och lov för Bettan (min fina Toyota Hilux)

Dock kan jag ju erkänna att när det lugnat sig på kvällen och solen tittade fram så är det ju himla vackert

Utsikten från vårat köksfönster
På eftermiddagen kom även postbilen fram och då blev det jubel i luckan härhemma! Min son köpte en gammal hövändare förra helgen och mannen hittade en tysk hemsida med billiga tillbehör! Så där satt dom en fredagkväll och ögonen lyste på båda 2 och känner jag dom rätt kommer hövändaren vara som ny när dom är färdiga med den

Själv så försöker jag hitta våren med påskliljor på bordet och klara ljus

Idag har dock solen lyst hela dagen och snön töar undan förvånansvärt fort. Passade på för en stund sedan att ge mig ut på djupsnön på åkern och galoppera och jag tror både Mr B och piloten njöt lika mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar