Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 18 mars 2013

Sjuk son och inväntan på oväder!

Om man har en blogg vill man ju skriva om roliga saker osv osv. MEN just nu får ni faktiskt stå ut med att jag kanske är lite låg och därför kommer jag nog inte blogga lika frekvent som innan.
Det händer saker som jag inte riktigt kan styra över och som jag inte kan skriva om.
MEN jag är en fighter och kommer komma ur detta med huvudet högt!

I lördags var jag med klubbkamraterna i Löddeköpinge och hejade på dom i Division 1. Åkte med Josefin och hennes mamma dit så hann även med en del kackel på vägen.

På lördagskvällen blev sonen dålig med feber och just nu har han en rälig hosta och feber, troligtvis halsfluss


Söndagskvällen ägnades åt att Matilda kom hem från Paris med flyget duktigt försenat och jag hade i ett svagt ögonblick lovat att hämta henne, vilket slutade med att vi var hemma 01.30. Snacka om att hon ska hämta mig när jag är på nästa tjejmiddag, hahaha!

Just nu har vi bullat upp med go mat och snacks och kaminen har gått varm hela dagen! Även i stallet har vi säkrat alla ingångar med spånbalar så att det inte fyker in så nu kan det utlovade ovädret komma :(( Vilken tur att man inte ska träna eller tävla just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar