Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 15 mars 2013

FREDAG!!!

Äntligen favoritdagen på hela veckan!

Bion igår var spännande från första stund "en äkta svensk kriminalare" och Pia kramade den stackars popcornbägaren så att popcornen smulades, hahaha!
Eftersom bion låg på shoppingvaruhuset Entré fick jag även tid innan att handla presenter till min älskade man som fyller år snart. Från att inte ha en aning om vad jag skulle handla blev det riktigt bra till slut :)

Bonzo såg väl inte direkt överlycklig ut när jag kom hem 21.00 och gick ut och sprutade rälig medicin i hans mun. Men sen fick han en massa pussar så det gick nog över ganska snabbt! Sedan var det bara att förbereda kött & marinad till middagen idag som blir Pekinggryta.

Ciclonica har nog tagit ett skutt igen i växten..
När vi släppte ut hästarna imorse så stod jag brevid henne och kliade henne eftersom hon alltid vill ha lite morgonmys innan buset sätter igång och reagerade igen på att hon har vuxit!
Hmm, kanske dags att mäta henne snart igen!
Vägarna hemma "var" bra innan snön och kylan kom igen så det dröjer nog ett par dagar till innan jag kan ge mig ut och gå med henne.
Planen idag är iaf. att rida ut en kort sväng på Bonzo och är vägen hal får det bli åkern istället. Sedan ska jag iväg och hjälpa min vännina Emma att visa en häst hos Ulrika för en av hennes elever och sedan är det mys i soffan med mina favoritkillar (Matilda är i Paris över helgen)

Är det fler än jag som längtar efter våren??


TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar