Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 1 mars 2013

Status Mr B = inte bra!

Denna veckan har väl både + och -

På + sidan har jag äntligen kommit fram till vad jag vill göra när jag blir stor!
Nu ska jag bara ta reda på vad som krävs för att nå det målet...



På - sidan så var jag precis nere i ridhuset hos Ulrika med Bonzo och började med att skritta fram honom barbacka i 20 minuter för att sedan longera honom medans Ulrika kollade.
Inte bra alls :((
Väldigt kryckig gång i traven och efter ett tag kunde vi konstatera att det sitter i bakbenet men han har dessutom fått en bula på insidan av ena frambenet diagonalt.
Var bara att ringa Löberöds kliniken direkt!
Fick tid 12 mars så fram tills dess ska jag passa på att städa både bil och trailer nu när jag helt plötsligt har MASSOR av tid över.  Får väl pyssla extra om mannen eftersom han så fint la ett tillägg på Facebook att nu hade jag ju tid över att pyssla om min älskade man! E han inte för GO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar