Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 21 april 2013

Happy söndag!

Grillningen igår kväll var som "en skänk från ovan" efter denna sega vintern


Våran familj var på G redan 06.00 imorse (sovmorgon är ju överdrivet eller hur)
Kalle for ut och gräshavra innan han skulle sprida gödning på våra 5 ha.
Tog ut hästarna i deras sommar hagar och det var bara happy faces på alla hästarna.

Stora syster nosar på lillasyster

Visst bor vi och hästarna vackert!

Själv tog jag hand om hela stallet sedan och gick mina 6 km. Efter lunch bad Kalle mig att kolla efter stenar på våra 5 ha eftersom det är ju inte helkul om en stor sten kommer i skären när dom ska hugga hö.
4 timmar senare var Anne en slagen hjälte och ganska nöjd. Inte en sten i sikte!!!

Idag har 2 i min familj vuxit! Först och främst sonen som helt utan baktankar tar in och ut både Hedvig och Bonzo och dom bara snällt följer efter. Dels faktiskt Ciclonica som har från att ha varit en ganska yvig tonåring vuxit och blivit stora tjejen (så jag har lovat henne att hon ska få gästblogga imorgon)

2 kommentarer:

  1. NI bor jättefint Anne! Grillade majskolvar hör till min favorit... gärna med en martini efteråt ;))

    Kram

    SvaraRadera