Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 19 april 2013

Hur glad kan man bli för en fast klutt???

Var uppe i ottan imorse (04.30) och körde Matilda till tåget i Ystad då hon skulle tillbringa helgen i Paris.

Hem igen och när klockan var 08.00 hade jag kört sonen till skolan, fått ut alla hästar, mockat hela stallet och power walkat för 7:e dagen i rad och kunde nöjt sätta mig ner med frukosten och kolla mailen.

Hedvig och Corsa fick vara ute 2 timmar imorse vilket nog var tur för sedan har kuling vindarna infunnit sig hela dagen :(

Red ut vid 16.30 och då hade vinden lugnat sig något men tyvärr inte den 4-benta som jag satt på....

Fick bli mkt. mys med Corsa i stallet idag och eftersom hon har haft diarre från och till sedan i söndags (Ciclonica fick fölsjukan och gick ner ganska snabbt pga. diarren) men när jag ikväll såg henne bajsa en fast fin klutt blev jag happy! Tänk vad lite som kan göra en happy..


Imorgon väntar först giljotinen på VV och sedan har jag i sista minuten anmält mig till dressyr boosten på Svabesholm http://www.svabesholm.se/kursclinic.html . Dock ska jag bara vara med halvdag och samtidigt testa mina nya dressyr sporrar på 35 mm. Undrar om jag eller Bonzo kommer sitta i taket, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar