Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 28 april 2013

Vilken underbar tjej weekend!

Gick upp 04.30 fredag morgon för att hinna släppa ut hästar och stallet innan jag och Ylva skulle iväg.

Vid 06-tiden satt vi i bilen på väg mot Göteborg med kaffe och baguetter!

Redan vid 11-tiden kände vi att det var dags för lunch med vätskeintag....

Fine Ylva
Jag är glad att jag äntligen får min öl

Hela dagen med Ylva var fantastikt rolig och jag tror inte jag har skrattat så mkt. under en hel dag.
När vi skulle äta middag utanför mässområdet hittade vi familjen Gyllenberg & Kielbasa-Borgström på samma restaurang och jag tror inte det var många som överröstade oss skåningar där...

Vid 23-tiden var vi tillbaka på vårat hotell och där hade vi dukat upp ostbricka och rödvin. Behöver jag berätta att det var 2 slagna hjältar som somnade vid 00 tiden....

Dagens inköp blev ett ursnygg träns, ny hjälm,  benskydd, schabrak med luva (dagens kap på 250 kronor) samt tillskott till Mr B ben som jag ska berätta om senare.


När våra ljusblå öppnade på lördagsmorgonen och vi fått i oss frukost begav vi oss mot Ullared. Blev för min del ännu mer inköp för Mr B ben (kommer info senare) och en väldigt snygg mockajacka med en tillhörande snygg sjal

Behöver jag tillägga att Anne slöt ögonen klockan 20.00 lördag kväll ......


Tack min allra bästa chompis för en helt underbar tjejhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar