Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 24 april 2013

Slagen pilot och trött häst...

är ju kanske inte den bästa kombon när man ska iväg på hoppträning.

Mr B t.o.m. stannade på rampen upp till trailern när vi skulle åka och tittade på mig med blicken "menar du verkligen allvar??"

Gruppen före var sena och jag satte mig ner i en stol och både Bonzo och jag nickade till lite. Kanske har jag kört lite för högt tempo med föl, träningar och allt annat och får backa lite...

Idag skulle vi hoppa bl.a. trippelbarr och det var vääääääldigt länge sedan. Denna stod snett igenom så det var lång anridning mot och jag hann nog skriva en hel novell i mitt huvud innan vi var över. Gick ändå ganska ok idag trots att jag inte var på topp och Bonzo lite trött (men enligt Ulrika trött på ett bra sätt), dock gillar jag att hoppa honom bättre när han suger mot hindren mer. Var dock nyttigt att få längdhoppa lite idag!

Nu väntar en helt underbar fredag-lördag i Göteborg med bästa Ylva och jag ska njuta av varje sekund att bara ta hand om mig själv, får snicke snacka med Ylva, titta på fina tävlingar, shoppa lite och dricka gott vin och äta god mat :)))

3 kommentarer:

  1. Helt ärligt är jag grymt avis, lyllos dig som ska till Göteborg. Hoppas ni får en superhelg och njut i massor. Kram

    SvaraRadera
  2. Vem e inte avis, SJUKT AVIS! !!! Ha det bäst ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha JAJA jag ska njuta för er oxå :))

    SvaraRadera