Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 23 april 2013

Ledig dag och far runt som en duracell kanin!

Skönt att man är ledig och får tusen grejor avklarade...
Steg upp 06.00 och gav mig ut PW. Var lite kyligt om öronsnibbarna annars ok!
Vid 08.00 lastade jag Bonzo och for mot Löberöds Hästklinik
Var dags för återbesök och ny skoning. Veterinär checken gick bra och nu är det bara att rida på. Han fick återigen hela aliminium skor med silikon fyllning fram och vanliga skor bak.

Stannade till i Sjöbo på vägen hem och veckohandlade mat eftersom jag är på tjejmys weekend på fredag.

Flåsade hem och fick in all mat i kyl/frys, fick ut alla hästar, mockade hela stallet och åkte sedan ner och hämtade sonen för frisörbesök.
Frisör Jenny och jag fick oss ett gott skratt då han faktiskt ville ha samma lugg som Justin Bieber, gud vad dom växer upp snabbt! Så nu ska han enligt honom själv "styla luggen varje morgon så mamma du måste köpa hem wax till mig", sötnosen!

Hann faktiskt sedan sitta i soffan i 1 timme innan det var dags att göra middag och sedan ta in alla fyrbenta, lasta Bonzo ännu en gång och fara upp till Svabesholm för dressyrträning.

Kul har vi Ylva och jag på våra dressyrträningar och många skratt blir det!

Åkte hem med några nya AHA upplevelser igen och sjönk djupt, djupt ner i soffan nöjd och trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar