Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 1 maj 2013

Henriksdal debut!

Ja det låter kanske konstigt men sedan dom startade denna tävling har det varit min dröm att rida där! Så otroligt fint anordnat och en enormt fin hinderpark!

Nu är det ju så att mina tävlngsnerver är lite si och så så jag vaknade redan måndagsmorgon och hade fjärilar i magen över starten idag..... Gud så fjantigt ientligen när jag vet att Bonzo bara levererar och är trygg!

Framhoppningen var väl sisådär från pilotens sida.  Inne på banan kicka jag igång en Bonzo som var ok men inte helt på hugget idag! Första 3 hindren kunde mina händer varit lite lugnare men jag höll en bra rytm rakt igenom idag och självfallet gick vi nolla om ni frågar Bonzo :))


Duktiga fina trygga häst som alltid ställer upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar