Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 22 maj 2013

Dressyrträning & dräktighetskontroll!

Igår kväll hade vi dressyrträning för Mimmi och OH MY GOD man fick rida! Bonzo var med på noterna snabbare och var så himla fin när vi gjorde öpnna, sluta osv osv. Nu är vi verkligen på G igen så jag har anmält till dressyrtävling den 6 juni och den 8 juni :))
Efter det blir det hopptävling på Sydslättens RF den 16 juni.
Fullt upp med andra ord and I LOVE IT!

Idag har vi varit iväg och dräktighetskollat Hedvig och tyvärr var hon ej dräktig. Blev både bakteriekoll och sedan fick Hedvig/Corsa stå kvar då hon ska semineras om imorron redan.
Blir koll på fredag igen och eftersom jag är i Turkiet då så lämnar jag med varm hand ansvaret till min gullige man som får hämta hem dom när dom är färdiga med Hedvig (tidigast fredag och senast måndag)

Ikväll är det dags för hoppträning och sedan knoppa snabbt hem i säng eftersom vi ska åka till flygplatsen vid 03.30.

Ha det så bra alla under veckan som kommer och ja jag lovar att njuta för alla er oxå i värmen !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar