Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 17 maj 2013

Nästa 110 på tävling på ingång!

Nu är det snart dags att inta solsängen i Turkiet (om 6 dgr) och i veckan skulle jag börja välja ut kläder till alla festkvällar. Det blev svart/vitt, vitt/svart, svart/vitt. WHOAH vilken variation Anne!
Men å andra sidan så är det jvlgt snyggt med vitt/svart när man är brun ;))

Matilda är nere på filmfestivalen i Cannes och förvärmer och igår kväll fick jag ett crazy SMS att hon fick gå på röda mattan med alla kändisar (varför är jag inte 19 år längre........)

Nåja, hoppas jag får ett fint foto av detta iaf.

Själv så laddar jag inför tävling imorron igen! Finns bara 1 sätt att bli bekväm med 110 och det är att tävla, tävla i denna klassen tills det känns ok igen. Har läst lite idag om mental styrka och en sak fastnade jag för och det var "Påminn dig om allt du tidigare lyckats med". Jag har ju faktiskt tävlat 120 med Prins så HALLÅ skärp dig Anne och släng dig in i utmaningen!
Och det är precis vad jag ska göra imorron och planen är att få mindre än 14 fel i 110 denna gången :))

Over and out and SEE YA ALL!

1 kommentar:

  1. Stort Lycka till imorgon!! Håller alla tummar och tår :)!! Kram

    SvaraRadera