Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 26 juli 2012

Vilket semesterväder!

Efter 3 dagen i plant läge i solen är jag mer än super nöjd :)

Igår var vi på Lövestad badet hela dagen och jag simmade 600 meter. Knäet blir bara bättre och bättre vilket är väldigt skönt.

Idag var det "la beach in Vitemölle" och bonusen för mig var att Ylva ringde och ville följa med, sååå trevligt att få en dag tillsammans på stranden. Kalle dök upp vid 2 tiden efter att suttit och stränglagt sedan 8 på morgonen. Efter stranden stack jag & Ylva till Buhres Fisk och jag köpte bl.a. rökta räkor till förrätt ikväll.

När jag släppte av Ylva hemma hälsade jag på "Humlan" e. Turmalin som med den blicken kommer nog bli ett sto att bita i för Lina att rida in. Men herregud så sööööööt hon e (längtar tills nästa vår då vi kanske har ett föl igen i våra hagar)
Imorgon e planen Vitemölle beach igen med favoritkillarna, Ylva och dottern Emma :)))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar