Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 22 juli 2012

Bored and worried!

Både fredag och lördag har jag tillbringat på Frosta RF och suttit och kollat på fina hästar (för det mesta), duktiga ryttare (50/50) och duktiga kompisar!

På fredagen blev jag hundvakt till Kattas hund Ruh! Och ni som känner mig skulle nog tycka detta var väldigt konstigt! Men herregud vem kan motstå en sådan söt liten hund! Hon fick t.om. sitta i mitt knä när matte var inne på banan och var väldigt nöjd med det!

Igår åkte jag till Frosta tillsammans med bästa chompisen Ylva för en heldag. Jisses så kallt det var fram till lunch! Det var tur att vi både hade kofta, jacka och filt med oss. Dock efter lunch sprack molnen upp och vindarna blev lite mer uthärdliga. Mkt. mkt. trevligt att ha en dag med Ylva där ingen av oss red eller var coach utan vi satt bara och njöt. Avslutade dagen med grillning med mina favoritkillar och ett set Kubb.

Benet har klarat sig bra tills imorse då knäet svullnat upp igen och jag har mest tillbringat dagen i ryggläge i soffan. Usch, fy osv. va tråkigt det är!!!! Är även lite bekymrad då knäet känns ostabilt på något konstigt sätt men jag har absolut inte ont i det???? Ska på återbesök till läkaren imorgon så tills dess väntar jag med att slänga mig i sadeln så att jag inte förvärrar ngt. (är lite orolig......)

Dottern Matilda var In The Big Apple Malmoe igår och blev där fotad av Malmö Streetstyle http://malmostreetstyle.com/streetstyle/matilda-uusitalo. Mamma är självfallet MEGA stolt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar