Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 28 juli 2012

Njuter, njuter, njuter!

Förra året tror jag att jag sammanlagt hade 3 soldagar på hela sommarsemestern så efter 5:e dagen i solen är jag mer än nöjd och njuter av varje ögonblick.

Igår var jag på stranden i Vitemölle och efter det blev ytterligare en sväng till Buhres Fisk med Ylva och där inhandlades chili/vitlöksmarinerad laxfilé, ostbricka och lite mer rökta räkor. Tror inte jag kommer gå ner i vikt denna semestern utan måste nog ta ett nytt ryck med Viktväktarna när den är slut...men men huvudsaken är väl att NJUTA när det är semester!

Idag var inte solen lika snabbt framme men eftersom stackars dottern Matilda som haft solångest hela veckan då hon jobbat så körde vi ner till stranden vid 10.30 och efter lunch sken solen i fulla muggar men herregud så kallt det var i havet (det värkte i benen när man gick i) men det blev 2 dopp iallafall :))

Har blivit ganska brun på dessa dagar :)))
Bonzo går jättebra och jag varierar dagarna med att antingen rida ut tidigt på morgonen varannan dag och köra till ridhuset tidigt varannan dag och markarbeta och hoppa lite lätt.

Det trista i kråksången är att Kalles semester lider mot sitt slut då han gick 2 veckor tidigare än mig så på måndag börjar han jobba igen :((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar