Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 15 juli 2012

Utflykt till kojan

Idag bestämde vi oss snabbt på morgonen att ha en utflyktsdag med Carl Philip då vädret var sisådär!

Målet idag var KOJAN i Snårestad! En koja som 2 killar har byggt upp med gångar både ovanför och nedanför marken och vissa platåer i kojan var ca 20 m upp i luften. Carl Philip trodde han var i paradiset och blev ännu gladare när han fick stanna 30 minuter till eftersom vi blivit inparkerade vid kyrkan...

Detta är ett billigt och väldigt kul utflyktsmål för barnen som jag varmt rekommenderar(ligger mittemot kyrkan i Snårestad By). Vi kommer nog åka dit en gång till i sommar men då ta med oss picknickkorg så att vi kan mysa medans barn roar sig!
Carl Philip står och räknar kronor då inträdet är 10 kr/person

Jag hittade den perfekta platsen för mig uppe i trädet :))
Carl Philip i en av underjords rummen!
Efter detta åkte vi till Mc Donalds i Ystad och åt en välförtjänt hamburgare och drog sedan vidare mot Kivik då min frisörska hade sagt att märkesoutleten hade konkursutförsäljning. Snaaaaark, tråååååkigt säger jag bara! Gjorde en 5 minuters walk därinne och gick sedan in i affären brevid som har väldigt trevlig heminredning men tyvärr inte på ngn. konkursutförsäljning. Kalle blev vi av med som kom ut med en påse med termobyxor för vintern, korta träningsbyxor och en skjorta och Anne åkte hem utan att ha handlat något, suprise suprise!

Väl hemma fick jag ett ryck och gick ut och storstädade sadelkammaren och rengjorde alla hoppgrejor inför träningen på måndag och tisdag. Tog sedan in hästarna och ryckte manen på Bonzo!

Imorgon väntar först jobb ett par timmar och sedan 1:a träningsdagen för Kristian Johannesson http://ftpx.hallandsposten.se/skrivut.asp?oid=345841 som min tränare Ulrika har tagit in för 2 dagars träning, spännande ska det bli!



STORT GRATTIS PAPPA SOM BLIR 81 ÅR IDAG!

2 kommentarer:

  1. Det här med "inparkeringen" verkar vara ett återkommande problem för dig Anne ;)))). Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja jag tänkte detsamma faktiskt!

    SvaraRadera