Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 8 juli 2012

Fantastisk trevlig helg är till ända!

Igår var jag och Matilda i Köpenhamn för att shoppa. Vi for hemifrån vid 8 tiden och Kalle körde oss till tåget i Ystad.

Vädret var sådär med lite regn hela tiden så vi fick inhandla ett litet paraply oxå. Jag kan lova att alla intressanta affärer på Ströget uppifrån och ner är besökta av oss och t.om. Matilda var nöjd och glad när vi närmade oss slutet. Vi hann även med en mkt. trevlig lunch på en italiensk rest.

Avslutade med Hard Rock Cafe och en kall öl innan vi satte oss på tåget hem igen där min snälle man hämtade oss vid 5 tiden



Idag var det inte sovmorgon iheller för idag var det dags för Falsterbo Horse Show med Ullis. Detta var enda dagen som jag kan åka ner då jag jobbar hela nästa vecka.

Solen log strålande mot oss och vi har njutit av fin hoppning och även fått shoppat en del.
Mkt. Kingsland grejor hamnade av ngn. konstig anledning i mina påsar??? Kan väl snart kalla mig Kingsland nörd!



Avslutat dagen med god middag på terassen med familjen och nu börjar nedräkning inför semester!!!!!
5 dagar and counting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar