Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 24 juli 2012

Livet är underbart!!!

Började morgonen med att äta årets första frukost på terassen, myyyysigt!
Efter denna underbara frukost gav jag mig ut på tidig morgonritt på Bonzo innan värmen drog igång
Sedan var det dags för Lövestad badet med mannen och sonen

Älskade mannen somnade gott efter ett par vattenlekar
Vid 2 tiden var det dags för mitt besök hos sjukgymnasten (vilket kanske var bra så att man inte brände sig idag i solen).
Jag säger bara en sak "Det krävs en kvinna" Direkt kom hon fram till att både menisk och korsband var väldigt stabila men min svullnad ovanför knäskålen var lite suspekt... Efter att kännt på min knäskålar kom hon fram till att båda är överrörliga.( den vänstra slog jag ut ur läge för ca  6 år sedan när jag fick en häst över mig). Men den högra var lika rörlig..... Så jag har slått ut även den högra men denna har hoppat tillbaka direkt (kan ju förklara den intensiva smärtan och sedan ingenting). Så nu ska jag göra mkt. lårmuskel övningar (vilket är bara bra för min ridning) och leva som vanligt.
När jag kom hem var jag så himla glad över att få veta vad som ientligen hände och gick ut på våran terass med en kall öl och kvällsposten och njöööööt av det fina vädret. Imorgon väntar badet igen och jag tror jag ska simma ett par längder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar