Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 10 juli 2012

Men herregud hur fel kan dagen börja??

Igår var jag på så himla bra humör då jag fick reda på att min slutlön skulle bli lite större än jag räknat med. Tänk vad inkomster kan göra en HAPPY!
På kvällen var vi och hämtade 50 balar fin halm som Åsa hade rekommenderat och när vi landade hemma igen vid 8 tiden red jag ut och andades frisk luft innan jag landade nöjd i sängen.
Sov riktigt gott inatt och var på G innan alla elände började....

Började med att halvvägs in till Malmö i bussen kommer jag på att salladsburken som jag lagt på sidan i väskan hade balsamvinäger på sig.... Alltså balsamvinäger överallt i lunchpåsen.
Kommer in till Värnhem och då startar inte bussjv.... som ska ta mig till Centralen för att byta vilket medför att jag missar min anknytning och får sitta och frysa på Centralen i 18 minuter, grrrrr!
När jag sedan sitter på bussen droppar ngt. grönaktig vätska fint ner på min beige kofta, grrr igen!

För att sedan runda av så när jag ska ta morgonkaffet tappar jag min FINA kopp som går i tusen bitar och jag håller på att bryta ihop

Så fort Bengts Hästsport öppnar ska jag ringa och se om jag kan få tag i samma kopp igen då jag älskade den.

Nu kan faktiskt inte mer gå fel denna dagen eller??

Imorgon har jag tagit ledigt och ska jobba på måndag istället så att jag kan göra last check med mina chefer när dom kommer tillbaka och innan jag går på semester.

Vad tror ni jag ska göra då???

FALSTERBO HORSE SHOW och en massa fin hoppning i sällskap med Christina & hennes dotter, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar