Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 29 juli 2012

Steg 1 mot meeting i Tingsryd taget!

Idag har jag först varit i ridhuset och ridit markarbete på guld Bonzo. Han var ngt. trött men gjorde ändå allt rätt. Hoppas han får lite mer gnista nu när tempen på vädret ska gå ner lite.

Väl hemma fick jag ett ryck och bestämde mig för att städa trailer så att guldhästen kan åka rent och ståtligt till Tingsryd. Jisses, amalia så skitig den var! Helst på hyllan längst fram och på väggen framför hästarna där dom gärna står och fnyser ut en massa. Fick dock den skinande ren både inne och ute och även jag blev ren, hahaha då regnet öste ner hela tiden. Även bilen fick sig en tvättning när jag ändå var igång :))

Visst blev väggen vit och fin igen!



3 kommentarer:

  1. Du e duktig du!! Jag har varit på G hela sommaren och tvättat släp men fortfarande står det skitigt som f-n... Var i he-vete är GRETA?? ;))) Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag såg att du klippt dig hos Jenny i Lövestad, jag kan inte hitta hennes telefonnr någonstans. Har du möjligtvis det? Tack!

    SvaraRadera