Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 14 juli 2012

Simskoleavslutning, klippning häst & pilot & uteritt

Tja, tänk vad mycket man kan hinna på en hel dag och då är hela kvällen kvar...

Började med att klippa mig hos gullige Jenny på Jennys klipp i Lövestad. Hon fick barn för ca 7 veckor sedan och var igång med att klippa sina kunder 1 vecka efter direkt. Girlpower!!!

Efter det skyndade jag ner till Lövestad badet då det var simskoleavslutning.

Stolta föräldrar innan

Hur många barn kommer hoppa från översta idag??

Vår son har kommit i åldern att allt är lite pinsamt....

När alla barnen tågat in så öppnade sig himlen och jag undrade stilla VAR ÄR SOLEN denna sommar??

Självfallet hoppade Carl Philip från den högsta :)))


Sedan fick han sin pilkrans för att tagit KANDIDATEN i år! Jättebra presterat då han och Kalle fick kämpa i 3 dagar innan han satte dykning på 12 meter.

Min duktige duktige son :))

Alla barnen i MEGA plask innan det var dags att dyka efter guldpengar och godisklubbor

Efter lunchen lastade jag Bonzo och stack hem till Ullis och hade en riktigt trevlig hästeftermiddag där vi stod i stallet länge med hästarna och mös. Jag klippte  bl.a. Bonzo och sedan red vi ut en långrunda och faktiskt slapp både åska och regn under vår ridtur.

Ikväll kommer Emma hem på middag och sleep over och jag får njuta av att ha alla mina barn hemma för mysig grillning i regnet och mys i soffan.


TREVLIG LÖRDAG!

1 kommentar:

  1. Har du något telefnnr till Jennys salong? Hittar det inte på nätet! Tack!

    SvaraRadera