Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 22 maj 2014

Tennbröllops dag

Idag är det 10 år sedan jag och Kalle gifte oss!
Jag kommer ihåg när han friade och jag trodde han skojade, hahaha! Hade ju sagt till honom ifs att fria han inte innan jag fyllde 40 år så kunde han strunta i det för sen ville jag inte stå i kyrkan som brud. Man kan ju säga att han hann precis, fniss!

Själv hade jag bara gjort ett gulligt anteckningsblock som Kalle kan ha på jobbet men mannen och sonen hade gjort en kupp och köpt en parfym till mig på båten i lördags! Ett riktigt stjärnskott till doft och jag måste beundra sonen som vet exakt vad för parfym som mamma gillar.

 
Sedan fick jag fina blommor också så även om Kalle inte vill erkänna det så är han lite romantisk i alla fall!
 
Grillade och mös i det fina vädret och undrade hur 10 år kunnat gå så fort !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar