Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 13 maj 2014

Börjat träna upp mig själv igen!

Förra måndagen sa min kropp att nu får det vara nog Anne med onyttigt var och varannan dag och dessutom är ditt flås under all kritik.

Hmm, eftersom jag alltid är trött började jag med att köpa järntabletter och håller nu en strikt diet måndag-torsdag för att kunna njuta (observera inte vräka i mig) av lite gott på helgen.

I lördags tog jag tag i mig själv ytterligare och gick ut och Power walka. 
Tog min vanliga runda på ca 6 km och i Söndags tänkte jag att jag kunde kanske utmana mig själv och tog en lång runda på 1 mil.
Kändes helt ok och nu ska jag försöka få in denna runda 3 ggr i veckan.
Ikväll är det dags igen ;)



Igår kväll lyckades jag och Ullis pricka in exakt rätt tid för att inte bli dyngsura av att rida på hennes utebana och fick ett bra markarbetes pass båda två.

Aktion & Maggie tycker om varandra!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar