Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 29 maj 2014

Middag hos goda vänner och Ullared

Igår kväll var vi på middag hos goda vänner utanför Staffanstorp. Dom bor på en jättefin gård och vi hade en mkt. trevlig kväll med många goda skratt. Kent som är Kalles kompis och bor och driver rörelse i Sydafrika tyckte jag kunde komma ner dit då jag var den enda i sällskapet den kvällen som inte varit där ännu. Jag ser hellre framför mig en solsäng med paraply drink än att fasa för ormar och dylikt....
Alla tjejer utom värdinnan körde vilket man nog kan se på bilderna på männen, fniss!
Kent och värden Per med deras fina hus i bakgrunden
Mats och Kalle (självfallet har jag märkesprofilerat min man, hahaha)
 
Upp tidigt imorse då vi skulle till Ullared med sonen.
Vi var inte ensamma där kan man säga..... kön till lunchen var megalång och jag var jättehungrig (ingen bra kombo)
Fick handlat en del till hästarna (bla. nya grimmor och flughuvor) och slog äntligen till och handlade bungy stavar, mest fick nog sonen i form av kläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar