Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 18 maj 2014

Dressyrträning

Om det var typ sommar värme igår så var det precis tvärt om idag. Regn, regn och åter regn!
Tog in hästarna vid lunch igen så att jag slapp åka på dressyrträning med en dyngsur häst.
När Aktion och jag åkte iväg fick Bonzo gå ut igen

Dressyrträning för Fredrik Böhling stod på schemat och när jag gick upp i dressyrsadeln kom jag på att det var väldigt länge sedan jag red i den. Får försöka få till lite mer dressyrträningar nu när hoppningen går bra!
Vi tränade mkt. på övergångar från skritt till arbetsgalopp till mellangalopp till skritt osv. 

Han blev väldigt förtjust i Aktion och tyckte det var en trevlig häst och piloten blev så klart skitstolt över sin fina häst.

När även han var ute i hagen igen så tog jag stavarna och gick ut och pw 1 mil och lyckades faktiskt undvika regnet hela tiden.
Välförtjänt och en av sonens favoritmiddag stod sedan på bordet innan jag sjönk ihop i soffan
Taco dinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar