Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 8 maj 2014

Spännande torsdag med perfekt avslutning!

Idag var det inplanerat en anställningsintervju på morgonen hos en rekryterare i Kristianstad för ett mkt. spännande jobb i Malmö.
Intervjun gick skitbra och var nog en av dom bästa jag gjort på länge så nu väntar vi med spänning om jag går vidare till intervju 2.
Var så happy (åsså råkade HM ligga mitt emot där jag var) så jag gick in och köpte en blus till mig själv. Denna kan bli skitsnygg när man är brun till slitna jeans och vita sneakers.
Blus från HM Logg
 
När jag sedan körde hem från jobbet flög tanken över mig att det kunde vara trevligt att rida ut på annat håll med Bonzo ikväll än den rundan som vi alltid tar. Ringde Ullis och hon var på så efter middagen så körde vi hem till henne och fick en perfekt avslutning på dagen med en lång uteritt i fint väder. Dock kändes Bonzo även idag stel i början men bättre i slutet så det får bli longering i helgen och kolla hur han rör sig :( (förhoppningsvis bara något tillfälligt)

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar