Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 31 maj 2012

Fantastisk häst + modig ryttare = vilken lyckad kombination!

Hoppträningen ikväll var verkligen en självförtroende kick för mig!

Åkte dit med en jäkla huvudvärk och tänkte skit nu i den och gör det bästa av situationen!
När Ulrika berättade att vi skulle hoppa fram på 5,5 tänkte jag att nu KÖR VI!
Oxern ut såg VÄLDIGT hög ut i slutet men jag bara red och 2 ggr hoppade på den höjden för att sedan fråga Ulrika hur högt det var ientligen??
Oxern var 1,25 m!



Jodå då förstår jag varför det kändes i hela kroppen när man hoppade!
Hoppade sen en liten bana på ca 1 m med en häst som nog taggade till när han fått hoppa lite högre. Kände tyvärr att huvudvärken tilltog och fick ge mig så att jag inte lägger mig i migrän anfall inför morgondagen
Ulrika tyckte Bonzo var jättefin ikväll (som alltid) och att piloten var väldigt modig!

2 kommentarer: