Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 13 maj 2012

Fotbollsmamma & planteringstag!

Lördagar har numera blivit min dag då jag måste inhandla mat och planera veckans matsedel sedan jag började jobba i Malmö. For iväg tidigt på morgonen för att hinna väga in på VV innan och kunde lugnt konstatera att jag håller vikten, skönt! Efter det blev det ett besök på Bengts Hästsport där jag beställt Kingslands nya sneakers. Sedan väntade trevlig och go fika hos Pia i Sjöbo och sedan handla mat och efter ett pass i ridhuset och efter det...... tja jag somnade innan 21.00 i soffan.

Idag var det dags för sonens första fotbollsmatch.

Hemma innan avfärd

Ni som känner mig och Kalle hade nog förväntat sig att jag inte skulle vara så tyst men Kalle kanske lite mer. Det tog 5 minuter sedan satt både jag och Kalle och tjöt typ "JAGA BOLLEN", "TACKLA DOM", hahaha vilka känslor fotboll kan utbringa. Tyvärr så har laget bara tränat 2 ggr men tränarens filosofi var att det var bättre att kasta sig ut i skärselden och känna efter och sedan veta vad man tränar för, right right tycker jag. Vi föräldrar skämtade om att vi satsar internationellt direkt då våran tränare är från Italien ;)

Carl Philip började som målvakt
När vi körde hem svängde vi förbi Skåne Tranås och inhandlade lite kryddväxter och blommor

Rosmarin i massor ska det bli i sommar

Utanför stallet blev det såhär fint!

Efter allt detta så red jag ut en ljuvelig tur på Bonzo i solskenet och njöt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar