Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 8 maj 2012

Seminering och ledig dag!

Japp, ni läste rätt Hedvig var redo att semineras när dom kollade henne igår och blev seminerad idag och ska kollas imorgon igen om hon har släppt ägget annars seminerar dom en gång till så fortfarande gapar stallet tomt och Bonzo går här och skriker i onödan.

Var igår kväll och hälsade på Ciclonica på betet och hon verkade stormtrivas :)
Mitt morotsätandet....

Med nya bästa kompisen
Efter det for vi hem till Ylva/Jörgen/Lina som äntligen fått sitt föl som självfallet var hur gullig som helst. Ett sto efter Turmalin-Robin Z.

Regna B & fölis


Idag hade jag ledig dag eftersom jag skulle till hovslagaren igen i Löberöd med Bonzo. Hovarna såg bättre ut och denna gången fick han vanliga aliminium skor med sula fram och tills nästa skoning hoppas vi att han kan ha helt vanliga skor fram.
Eftersom jag gillar att vara effektiv så styrde jag trailern direkt till Ulrikas ridhus efter och red på en väldigt mjuk och fin häst, nice! Efter passet skrittade jag och Ulrika ut en runda vilket oxå var väldigt trevligt. Åkte hemifrån 07.00 och var hemma 12.00, inte konstigt att man undrar var dagarna tar vägen när man är ledig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar