Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 4 maj 2012

Snipp snapp slut så var denna arbetsveckan slut!

Herrejisses siffror och åter siffror..... Har iallafall lärt mig att power nappa både morgon och eftermiddag på bussen vilket räddar mina dagar mkt. Denna vecka har jag inte haft ngn. hoppträning då Bonzo både tävlat förra lördagen och i tisdags.
På tisdags em kom även hovslagaren och skulle raspa hovarna på tjejerna!
Har gått bra på Ciclonica när hon stod i box med Hedvig men jag kan bara säga att det var då det! Nu har tjejen fått egen vilja och ett jkla. humör! Inte en chans att vi kom i närheten av hennes ben så det var bara att ge upp och ha en period av klämma och känna på benen för att lära henne att det inte är farligt!
Har även ridit ut och märkt att min erfarna hopphäst kan slänga sig för fjärilar.... ingen kommentar på detta....
Kalle har varit bortrest i veckan så jag fick följa med på fotbollsträningen med Carl Philip i onsdags
Råkade visst nämna för sonen att jag tränade i MFF i mina ungdoms dagar så nu helt plötsligt ska jag ha gympa skorna på mig nästa onsdag??? Duktig var han dock och mamma var superstolt!!!

Ikväll har jag dansat Salsa med min dotter Matilda efter maten (ja, jag vet vi inte riktigt normala alltid) så nu e jag däckad i soffan och förblir här tills gamnacken infinner sig!!

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER OCH BLOGGLÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar