Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 28 maj 2012

Val, kval eller tvärtom ....

Just nu är jag i valet och kvalet hur jag ska göra med mitt nya jobb och vet varken ut eller in.... Har inte skrivit på ngt. kontrakt ännu och hoppas att jag kan komma till ro inom denna veckan med ett bra beslut som "Ylva så bra sa det" känns bra för mig på alla plan.

Igår hade jag en fantastisk Mors Dag där Kalle älsklingen skulle bjuda ut oss på middag istället för ngn. fjantig present och mitt första val var

Stenungsbakad pizza på Kronovalls Slott = STÄNGT
2:a val Stenungsbakad pizza på Friden vid Kivik = Hade inte tid för fler kunder trots lediga bord???
3:e valet Brösaprs Gästgiveri = BORING
Nu var Anne inne på att åka till ICA och köpa ingredienser för en middag och låta Kalle och Matilda göra maten.
Dock hade Kalle ett kort i reserv och det blev till slut Thai rest. i Tomelilla vilket var mkt. gott!

Tack mina älsklingar för en mysig Mors Dag (även Emma som ringde från Umeå)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar