Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 25 maj 2012

Hedvig är dräktig igen!

Vicken vecka det varit! I

Bröllopsdag på tisdagen (8-årig dvs. gummibröllop) och samma dag får jag nytt jobb!

Hoppträning igår kväll och WHOAH på mig själv måste jag nog erkänna! Tävlingen i söndags gjorde nog att jag släppte osäkerheten igen efter skador och fall och nu kan jag rida mot hinderna igen och har ingen dålig känsla alls!
Foto från i söndags


Idag började dagen med tandläkarbesök för sonen, därefter fick jag vandra upp med Hedvig mot seminstationen 10 minuter från våran gård. Det var spännande tyckte Hedvig som alltid åkt trailer från våran gård.
Japp, 1:a försöket tog sig och lilla gumman är dräktig igen och denna gången önskar jag skimmel, hingst, ca 165 cm, med alla kvaliteter som  Bonzo, ja jag menar hur svårt kan det va????

Pappa Corriendo Tau


Namnval äro denna gång (vi kör vidare med vårat Italienska tema)

Hingst : Correro
Sto: Corsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar