Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 31 maj 2012

Bygger upp mitt flås den hårda vägen

Har nu ledigt tills jag börjar på DHL den 11 juni och har tagit tag i att få upp mitt eget flås igen!

  • Börjar varje morgon med att cykla med sonen till skolan (2 km enkel väg)
  • Tar sedan tag i stallet när jag kommer hem
  • Därefter grabbar jag stavarna och powerwalkar i 6 km
Klockan 09.00 står jag i duschen och är grymt nöjd med mig själv :))
  • På eftermiddagen hämtar jag sonen i skolan per cykel (totalt cyklar jag 8 km per dag) och sedan är det ett ridpass på Bonselonsen innan middagen ska göras.


Behöver jag tillägga att jag inte har några som helst problem att somna på kvällarna



Ikväll står det rolig hoppträning hos Ulrika på schemat och det ser jag grymt fram emot och imorgon bitti ska Hedvig kollas på 22 dygns dräktighet, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar