Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 22 maj 2012

Nu e det flyt på G !!!

Igår visste jag att dom hade sista intervjun på det företaget där jag varit och visste samtidigt att jag skulle få snabbt besked eftersom behovet var akut då hon som hade tjänsten skulle gå vidare inom företaget och just nu satt på 2 tjänster.
Hörde ingenting igår och modet föll och imorse var jag helt säker på att jag fallit ur. Fick ett mail 14.45 där min blivande chef skriver "I call you later".  Jag tror jag hoppade upp och ner vid skrivbordet och hade väldigt svårt att koncentrera mig efter det. 1 timma senare ringer han och berättar att jag fått jobbet. Lyckan är fullständig och ikväll fick jag världens gulligaste mail från min nye chef där han skriver att han är så glad att jag accepterat erbjudandet och ser fram emot att jobba med mig :))))

SÅ den 11 juni är jag på DHL och jobbar som Executive Assistant




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar