Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 11 maj 2012

Flyt, intervju och massa kattungar!

När Hedvigs kollades i onsdags hade hon släppt ägget och var redo att ta hem, snacka om helflyt!! En seminering och förhoppningsvis dräktig. Om 16 dgr vet vi!

Idag var jag även på min 1:a jobbintervju och den gick kanonbra! Härligt för självtroendet!
Efter den 21 maj vet jag om jag är aktuell för jobbet!

Kattungar.... Ja vad kan jag säga URSÖTA! Vi har för ett par veckor sedan fått 2 st som är jättefina och idag har vi fått ytterligare 4 st från en annan hona och en till e på G! Så söker ni fina kattungar så kontakta oss!


Själv så var jag på hoppträning igår vilket gick väldigt bra och har även upptäckt Lets Deal i veckan (har ni missat denna sight kan jag varmt rekommendera den) . I vilket fall som helst så slutade min shopping där med att jag hade köpt varsin sommarpresent till tjejerna bestående av klippning med slingor el färgning på en nyöppnad salong i Malmö för halva priset. Köpte även självdesignad skjorta till Kalle och kinesisk massage till mig sjäv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar