Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 26 maj 2012

Tävling Trolleholm

Åkte själv idag och jag visste att min tränare och vissa av mina klubbkamrater fanns på samma tävling. Det var sjukt varmt och jag blev rent ut sagt "skittrött" innan dom ens byggt banan.  Gick banan och kände att det inte var så svårt, gick in på framhoppning som var en katastrof med hästar i vägen hela tiden och kände bara att skit i det och gå din egen väg.
Gick in på banan och red hinder nr 1 & 2 sådär, kom på mig själv och började rida och sedan gick banan suveränt och höjden kändes inga problem. Mot sista hindret i grunden låg vi lite fel och jag kunde inte bestämma mig och Bonzo tar av för tidigt och jag blev så paff att ingen eftergift fanns där och då river han!
Kontentan av idag var att jag var nöjd med ridningen på banan efter hinder nr 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar