Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 18 november 2011

Vilken hoppträning och HUA för sprutor!

Igår var jag på 2:a hoppträningen denna veckan och eftersom jag visste hur övningen skulle gå till var jag ovanligt avslappnad och .... det gick hur bra som helst (fick beröm av mannen t.o.m) avslappnat, bra tempo, bra avstånd osv. Var beredd att Bonzo skulle titta på det blåa planket igen men ICKE denna dag. Var så himla nöjd när vi åkte hem och somnade gott sittandes i soffan och vaknade så mitt i natten eftersom alla andra gått och lagt sig...

Idag jobbade jag hemifrån och hade framför mig ett läkarbesök eftersom energin helt gått ur mig denna hösten och jag ville kolla upp vad det kunde vara. Det slutade med att läkaren ville kolla upp om jag hade för låg ämnesomsättning, infektion, dåliga blodvärden osv. osv. Med andra ord skulle den stora sprutan fram... och jag HATAR sprutor! Kom in i labbet som ett litet barn och deklarerade direkt att jag var spruträdd! Andades djupt och så farligt var det ju faktiskt inte :)) Nu är det bara att vänta på provsvaren och hålla tummarna!


Bonzo står knoppad och fin i stallet inför tävling i Malmö imorgon och vi ska nu äta räkor, svenska kräftor (från kräftdammarna i vårat hjorthägn i Brösarp) och sonens favorit "Sniglar i vitlök" Skaldjursafton med andra ord ;)


Trevlig fredagskväll alla goa vänner!

2 kommentarer: