Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 30 november 2011

Hur mycket orkar man???

Hemkommen igen och

Båtresan till Finland var förfärlig då följande händer varenda gång;
  • Kl. 00.40 piper ett sms att vi är på finländskt nät (jag kunde ju stängt av ljudet....)
  • Kl. 01.45 ljuder det ut i högtalarna "Vi anländer snart i Åbo" och sedan skakar hela båten i ca 30 minuter innan den anländer till hamn.
Kl. 03.30 hade jag fortfarande inte somnat om och 04.40 ringde alarmet.

Möte hela dagen och sedan körde chefen mig till flyget i Helsingfors som avgick i tid vilket var skönt.
Ska sedan byta flyg på Arlanda och efter att ha sprungit mellan 2 terminaler kommer jag fram och får se att flyget är försenat. Jag lovar att just då kunde jag satt mig ner och gråtit så trött var jag och ville bara hem!

Anlände hem 23.00 till ett hus där alla sov och själv sov jag nog innan huvudet landade på kudden för att sedan vakna till alarmet igen 05.45.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar