Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 4 november 2011

Åsså var en arbetsvecka till snart slut!

Igår var jag på hoppträning hos Ulrika och det var som vanligt veckans höjdpunkt och otroligt energihöjande! Dock är inte Bonzo en stjärna på serier eftersom han lätt blir lite kaxig och självsäker när han har gjort det en gång och är det då lite lågt så springer han bara på och blir framtung.
Dock är han en stjärna i hoppningen och lyssnar otroligt bra på minsta lilla signal från mig och igår gav jag kanske inte riktigt bra signal att vi skulle ur böjd sväng lite till höger mot en oxer så han tog glatt räcket som var rakt fram istället ;))
Stannade kvar och tittade på lektionen efteråt med eftersom det var såååå otroligt tyst hemma när ingen var hemma och sedan är det ju alltid kul att se sina kompisar hoppa.

Kom hem vid 9 tiden och tog en snabbdusch och landade sedan i soffan och hann se lyxfällan och vaknade sedan sovandes sittande till ngn kriminalare, hahaha jag var nog tröttare än vad jag trodde!


Idag är det förberedelser efter jobbet för årets sista tävling imorgon med uteritt, tvätt av häst, knoppning och rengöring av alla grejor och sedan packa in allt i trailern eftersom vi ska köra ganska tidigt imorgon.
Ska bli en kul tävling då massor av goa vänner ska tävla där samtidigt :))

Trevlig helg alla goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar