Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 16 november 2011

Kallt, kallt, kallt!!

Det slog ju om i graderna ganska snabbt och jag kan nog erkänna att man studsar inte ur sängen på morgonen för att gå ut i stallet när bilarna är vita av frost :(
Har varit på lunchen och köpt varma innetofflor och ny fleecefilt så det ska jag gosa ner mig med i soffan ikväll när hästarna är färdiga, åsså tror jag det blir en skål nypoppade popcorn till det :))


På jobbet kallar dom mig snart för pysseltanten för att utan att ha förstått det så var jag helt plötsligt med i festkommittén och har nu anordnat en pysselkväll den 6 december för alla anställda i Ystad då en florist från Simrishamn kommer hit med material och ska lära oss göra värsta snygga jul kransen. Undrar hur många manliga kollegor jag kommer att lyckas få med på detta????? Jag vet iallafall att jag vill göra en med ljushållare till matsalsbordet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar