Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 9 november 2011

Bra start på dagen :)

Nu när vintertiden har infunnit sig så får man kasta om planeringen för ridningen lite för att få in så mkt. som möjligt och eftersom det är mörkt när jag kommer hem vid 5 tiden så har jag börjat rida ut på morgonen vid 7 tiden istället för då är det ljust. Nackdelen är att man blir en halvtimma sen till jobbet men vi har ju som tur e flextid och att mockningen väntar på mig när jag kommer hem :)

Idag var det helt perfekt väder för en morgonritt, ingen blåst och lagom kallt.
Bonzo kom igenom bra och hade för det mesta alla 4 hovarna i marken....

Varje söndag skriver jag upp på min whiteboard i stallet hur veckans ridning ska se ut och denna vecka ser ut som följer


Måndag: Markarbete ridhuset
Tisdag: Vila
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Hoppträning
Fredag: Uteritt
Lördag: Tävling i Perstorp
Söndag: Dressyrträning för Fredrik

Efter mockningen ikväll är det Bonde söker Fru och Greys Anatomy som väntar :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar