Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 27 november 2011

Hemma igen!!

Igår åkte vi X2000 till Stockholm och gissa vem som var med i våran vagn... Jo hela Idol gänget! Hahaha kändes rätt så konstigt när man sett dom på TV kvällen innan!

Matilda i sin nya mössa! Jag sa att om hon talar ryska med så kan vi kalla henne Olga ;))

Kom fram till hotellet vid halv 3 och checkade in direkt! Hade lyxen och fick ett av deras nybyggda design rum :))


Sedan var det direkt ner till mässan som var en besvikelse :( Så jag hittade bara skärpet jag suktat efter och sedan blev det 2 pannband till Bonselonsen med! Så numera kan ni kalla mig Anne bling bling

Hittade även en fin tröja i fleece till sonen

På kvällen hade jag bokat bord till mig och dottern på hotellet och visste att det skulle vara party party där!

Jag & dottern uppsnofsade, e de party så e de!

Träffade även (för er som är Hippson bloggare vet vem det är) Havrepappa i mängden

Vaknade sedan imorse 07.45 inte lika läcker som igår kväll och efter en dos huvudvärkstabletter begav jag och Matilda oss till hoppningen! Skitkul att se alla duktiga bl.a. Peder, Jens, Douglas och Linda!
I pausen skulle jag gå ner till mässan och inhandla önskemål från Ullis och det kan jag med handen på hjärtat säga att gå på mässa och vara lite tung i huvudet är INGEN bra kombination! Nåväl inköpen var som tur var på samma ställe och efter en 1/2 liter Coca Cola var jag lite människa igen!

När Grand Prixen var avslutad var planen att jag och Matilda skulle ta tunnelbanan till Bromma, men NOPE det hände inte idag utan det blev taxi ut till flygplatsen och sedan sov jag hela flygresan hem! Tanken var att köra till ridhuset med Bonzo när jag kom hem men vissa stormar satte punkt för den planen!

Imorgon är det återfärd till Stockholm på eftermiddagen och sedan vidare till Finland för att sedan landa hemma på tisdag!

Over and out å gonatt!

2 kommentarer:

  1. Vilka puddingar!! Kul att resan blev lyckad och stort tack för hjälpen med inköpen, shit va Maggie och jag kommer bli tjusiga nu ;-) Ha det gott o kram tills vi ses på torsdag!

    SvaraRadera
  2. Tack Ullis det var snällt sagt :)

    /Havrepappa

    SvaraRadera