Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 13 november 2011

Dressyrtant eller hoppryttare???

Blev ingen tävling för mig och Bonzo igår så nu taggar vi till inför nästa helg istället :)

Idag var jag iväg på dressyrlektion för Fredrik och det gick riktigt bra faktiskt (hade sovit i 12 timmar så utvilad var jag iaf).
Vid dessa tillfällen kommer tankarna om man kanske skulle tävla lite dressyr så vi får väl se!
Är ju väldigt trevligt att ha en häst som är urduktig på både och ;))
Men ni behöver inte vara oroliga för den dagen jag ger upp hoppningen ligger jag med näsan i vädret



Lyckades även pricka rätt med Fars Dags presenten till min älskade man som fick boken

och den hade dom tydligen pratat om på hans jobb så den var han väldigt sugen på att läsa

Ikväll väntar go Fars Dags middag bestående av hjortgryta med kantareller, mums filibabba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar