Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 23 oktober 2011

Underbar tur i Övedskloster

Igår bestämde jag och Ullis oss för att lasta hästarna idag och köra iväg till Överkloster och rida i skogen(tar ca 20 minuter att köra dit)

Solen sken och jag hade packat med GO fika :)

Utan tvekan var detta den mest perfekta uteritten på detta året och jag njöt hela rundan som tog lite över 1 timme.

Bonzo och jag väntar på att Ullis & Maggie ska bli klara
På väg in i skogen

Vyer när man red i skogen

Till slut kom vi fram till en strand som låg helt underbart, dock var Bonzo ngt. tveksam för vattnet så nästa gång ska han i, mohaha

Ullis & Maggie

Bonzo kör spanska ridskolan baklänges och försöker backa från vattnet...
Till slut kunde han stå ngt. stilla så att vi kunde ta ett kort

Turen avslutades med GO fika i gräset! Hur gott är inte varm choklad och korvmackor då :))
Vi försökte få med oss ett helt gäng idag men var ngt. sena med inbjudan så är det ngn. som vill få samma perfekta söndag som vi så har vi bestämt nästa tillfälle till

Söndagen den 6 november kl. 10.30 (om vädret tillåter då kanske jag ska tillägga)

Meddela mig på facebook om ni vill följa med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar