Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 27 oktober 2011

Houdini eller grym hoppförmåga??

I förrgår hade tydligen Ciclonica tagit sig in den hagen som vi stängt av för vintern nu och tråden var hel?? Dom andra 2 stod snällt kvar i vinterhagen vilket jag förstår eftersom Bonzo är jätte rädd för strömmen och den kollades senast förra helgen och fungerar hur bra som. Hur hon har tagit sig in är ett mysterium men beslutet kom snabbt att öppna upp denna hagen igen och sätta dubbla staket där med så får dom ha större vinterhage så att busungen har mer mark att bralla loss på.

Själv har jag varit på kurs i Stockholm (Photoshop) och lärt mig hantera bilder på dom mest makalösa sätt! Nu vågar man ju t.om ta bilder på en själv i bikini igen för man kan faktiskt redigera bort kärleksvalkarna, DE NI!

Här kommer 2 bilder som jag gjorde lite snabbt igår (märk väl på den svart/vita att jag tagit bort fotografens skugga i sanden med)
Ikväll är det veckan höjdpunkt HOPPTRÄNING och Bonzo har snälle Matilda longerat 2 dgr när jag varit borta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar